سرمربی تیم های ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مهدی قراری زاده امروز در مسابقات لیگ جهانی کاراته با غلبه بر رقیبان خود با شایستگی مدال نقره را به گردن آویخت.
محسن رشیدی نژاد افزود: این کاراته کار کرمانی در دور نهایی با اخطار هانسکو مسابقه را به حریف خود واگذار کرد و در سکوی دوم این رقابت ها ایستاد.
وی تصریح کرد: تورنمنت بین المللی کاراته که از روز نخست مهرماه در کشور ترکیه آغاز شده بود امروز به فینال بخش های مبارزه رسید و مهدی قراری زاده در هفت دور از مسابقات به خوبی بر حریفان خود غلبه کرد و توانست به فینال این رقابت ها راه یابد.
سرمربی تیم های ملی کاتای کشور همچنین گفت: حسین صالحی نیز دیگر ورزشکار کرمانی در رده جوانان این دوره از رقابت ها در وزن منهای 68 کیلوگرم توانست مدال برنز را کسب کند.
وی افزود: جوانان و نوجوانان کرمانی در بخش کاتای تیمی مسابقات نیز سکوی سومی را از آن خود کردند.
رشیدی نژاد عنوان کرد: تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کاتا و کومیته کشور با حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه خود را برای حضور در رقابتهای جهانی اسپانیا آماده می کنند.
مسابقات تورنمنت بین المللی ترکیه از روز اول مهرماه در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و نوجوانان و جوانان از شهرهای مختلف کشور در این رقابت ها حضور یافتند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.