یدالله موحد امروز چهارشنبه در حاشیه حاشیه تودیع ومعارفه روسای دادگستری شهرستان ریگان به خبرنگار ایرنا افزود: نهاد مردمی شورای حل اختلاف در کشور از جمله این استان پس از تاسیس ، کارکرد و نقش بسیار ارزنده ای در کاهش دعاوی و برقراری صلح و سازش داشته است.
وی فعالیت موثر شورای حل اختلاف شهرستان ریگان به عنوان یکی از دهها شورای حل اختلاف استان کرمان را ستود و بیان داشت:بررسی ها حکایت از این دارد که 70درصد دعاوی در شهرستان ریگان در شوراهای اختلاف به صلح وسازش خاتمه یافته است .
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: همت اعضای شورای حل اختلاف به عنوان معتمدین و ریش سفیدان محلی کمک بسیار بزرگی در جهت صلح وسازش دارند و سرعت بخشی به روند امور قضایی کرده است .
موحد با تاکید بر اینکه ، یکی از راههایی که آرامش را به جامعه برمی گرداند توسل به صلح وسازش می باشد افزود: به زودی 2قاضی دادرس و دادیار جدید بمنظور تسریع در روند امور و دعاوی قضایی به شهرستان ریگان افزوده خواهد شد .
شهرستان ریگان هم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت :آنچه باعث پیروزی نظام اسلامی شد ایستادگی در مقابل دشمنان بود .
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند ابراز داشت :این از خواسته ها و مطالبات رهبری می باشد که باید سرلوحه خدمتگزاران در هر پست و مقامی قرار گیرد.
در خاتمه این مراسم امین سلطانی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ریگان معرفی و از خدمات قربان شاهینی رئیس پیشین تقدیر شد .
همچنین آقای علی سخنگو به عنوان دادستان شهرستان ریگان معرفی شد .
خبرنگار : موسی ملائیان **انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.