به گزارش ایرنا ، سردار غلامعلی ابوحمزه روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: مشکل ما در اداره کشور مشکل بودجه، امکانات و نیروی انسانی نیست بلکه مشکل ما مدیریت جهادی است و برای موفقیت باید به صورت جهادی کار کرد.
وی تصریح کرد: نگاه ما نسبت به رسانه ها این است که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و اهالی رسانه را به عنوان خواص جامعه می شناسیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: رسانه هر چه مستدل، قوی و عمیق تر کارش را انجام بدهد، اثرگذاری آن بهتر خواهد بود و هر چه به حاشیه بپردازند، نمی توانند نقش ایفا کنند.
وی تصریح کرد: اولویت ما در استان کار فرهنگی است و بیشترین تعامل و ارتباط را با رسانه ها خواهیم داشت.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه در حوزه رسانه مانند تقسیم بندی های سطح جامعه نگاه نمی کنیم افزود: ما به همان تقسیم بندی که مقام معظم رهبری برای جریان انقلاب قائل هستند معتقدیم و ایشان سه جریان انقلابی، غیرانقلابیی محافظه کار، ضدانقلاب مخالف و معاند را تعریف کرده اند و نگاه سپاه و بسیج در استان نسبت به همه جریانات سیاسی این است.
وی با اشاره به نگاه سپاه ثارالله به مجموعه مدیریتی استان کرمان اظهار کرد: نخستین مساله بحث تعامل، همکاری و کمک است و مساله دوم انتقاد سازنده و مساله دیگر مطالبه گری است و هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارد، باید پاسخگو باشد.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کسی از خطوط قرمز نظام در کرمان عبور کند تاکید کرد: هر کس می خواهد چه در داخل و خارج از استان بیاید باید در چارچوب مقررات حرف بزند و تحلیل کند.
وی گفت: سپاه و بسیج اگر می خواهد نقش خود را انجام بدهد، باید در کنار مردم باشد و پروژه های مختلفی در زمینه رفع محرومیت در سطح استان داریم.
وی ادامه داد: معتقد هستیم سپاه بازوی ولایت و بسیج مربوط به نظام است و باید به همه کمک بکنیم و کمک بگیریم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های بسیاری دارد و به دنبال این هستیم کرمان را به عنوان الگو و نمونه در سطح کشور مطرح و ظرفیت ها را از قوه به فعل برسانیم و رسانه ها در همه حوزه ها، نقش کلیدی دارند.
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه و نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح ساعت 8 صبح در محل بلوار 22 بهمن کرمان برگزار می شود.
سردار ابوحمزه بیان کرد: نمایش فرهنگی رزمی غواصی در جنگ و عملیات کربلای چهار از سه شنبه 28 شهریورماه جاری به مدت یک هفته در موزه دفاع مقدس کرمان اجرا می شود.
وی افزود: برگزاری همایش نقش روحانیت در دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس، پخش فیلم دفاع مقدس، تجلیل ازمادران و همسران شهداء، غباررویی و عطرافشانی قبور شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس است.
وی با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام سه موضوع مهم را در دستور کار قرار دادیم و امسال در استان کرمان در ماه های محرم و صفر تبیین عبرت های عاشورا را دنبال می کنیم که متاسفانه کمتر به عبرت های عاشورا پرداخته شده است.
سردار ابوحمزه بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در استان کرمان و شهر کرمان فعالیت های زیادی در بحث محرومیت زدایی و عمران و آبادانی انجام داده است که باید قدردان این اقدامات باشیم.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور و سالروز تجاوز عراق به میهن اسلامی آغاز می شود و تا ششم شهریور ادامه دارد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.