به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور روز سه شنبه در جشن توانمندسازی 2 هزار و 452 خانوار و آیین واگذاری 296 دستگاه خودروی نیسان زامیاد و 54 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با همکاری صندوق کارآفرینی امید، افزود: حمایت های خوبی از جنوب استان کرمان می شود اما با همت مسئولان می توان بخشی از مشکلات را حل کرد.
وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی فرهنگی نیز یاد کرد و اظهار کرد: همه ما باید در راستای عالی فرهنگ دینی، ولایی و اسلامی تلاش کنیم.
وی در ادامه از جنوب کرمان به عنوان قطب کشاورزی و با مردمی خونگرم یاد کرد و ادامه داد: مردم این منطقه یک دست و یک ندا در راه رهبری استوار ایستاده و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
وی اظهار کرد: نظام ما ولایی و جمهوری اسلامی است و در این نظام باید به موضوع غدیر توجه ویژه ای داشته و این عید بزرگ را پررنگتر از آنچه امروز انجام می شود، گرامی بداریم.
حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به اینکه خلاء ولایت موجب سلطه مستکبران بر برخی از مناطق اسلامی شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر از هر حیث، زبانزد کشورهای مختلف است و این در حالی است هر یک از تحریم های اعمال شده بر این کشور می توانست موقعیت یک کشور را مختل کند.
وی عنوان کرد: همه ما در یک آزمون بزرگ هستیم و انشاالله از مسئولیت هایی که در دست داریم، نمره قبولی دریافت کنیم.
جشن توانمندسازی 2 هزار و 452 خانوار و آئین واگذاری 296 دستگاه خودروی نیسان زامیاد و 54 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با همکاری صندوق کارآفرینی امید و با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشاردهنده: روح اله صائب *
6003/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.