محمود بیدشکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: والدین این پسر بچه هشت ساله پس از مفقود شدن فرزندشان به نیروی انتظامی و دستگاه قضا مراجعه می کنند که پس از بررسی های اولیه مطمئن شدیم که آدم ربایان به دلیل بدهی مالی که از شخصی داشته اند، به اشتباه پسر همسایه را می ربایند.
وی عنوان کرد: آدرم ربایان در تماس با خانواده اش مبلغ 2 میلیارد ریال برای آزادی این پسر بچه درخواست کرده بودند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان اهل استان سیستان و بلوچستان بودند، خاطرنشان کرد: پس از 2 ماه فعالیت اطلاعاتی توسط رییس پلیس آگاهی و دستگاه قضا، متوجه شدیم که این پسر بچه در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در گروگان قاچاقچیان قرار دارد.
بیدشکی عنوان کرد: در نهایت این عملیات با همکاری ریش سفیدان شهرستان دلگان در استان سیستان بلوچستان، در ساعت 2 بامداد امروز(دوشنبه) به پایان رسید و توانستیم این پسر بچه را از چنگال قاچاقچیان نجات دهیم و امروز در ستاد فرماندهی شهرستان عنبرآباد به خانواده اش تحویل داده شد.
فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد گفت: قاچاقچیانی که قصد شرارت در عنبرآباد را داشته باشند با آنها با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.
گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در فاصله 480 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و از شرق با شهرستان ایرانشهر و غرب با استان کرمان همسایه است.
شهرستان عنبرآباد در 260 کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.