به گزارش ایرنا این آیین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیرکل موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین گفت: این جشنواره از بیستم تا بیست و سوم شهریور در موزه صنعتی کرمان برگزار می شود.
محمد رضا علیزاده افزود: 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده که 200 اثر در جشنواره شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: آثار در 9 رشته هنرهای تجسمی به رقابت می پردازند و تعداد 100 نفر نسبت به سال گذشته افزایش داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان هنرهای تجسمی، رونمایی از فیلم مستند زنده یاد استاد محمد امام از اساتید پیشکسوت کرمان و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله بخش های جشنواره است.
وی افزود:بازدید از نگارخانه‌ ها، بازدید از مکان ‌های تاریخی استان کرمان نیز برای میهمانان، هنرمندان و اساتید در برنامه ها پیش بینی شده است.
علیزاده تصریح کرد: موزه هنرهای صنعتی معاصر کرمان به لحاظ گنیجینه یکی از غنی ترین موزه های کشور است و کتابی در رابطه با معرفی این موزه در دست تهیه است.
به گزارش ایرنا هنرمندان و میهمانان شرکت کننده در بیست و چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان عصر امروز(دوشنبه) با حضور در گلزار شهدای کرمان با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
موزه هنرهای معاصر کرمان در خیابان شریعتی کرمان قرار دارد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.