به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی در این پیام پس از ذکر آیه شریفه الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ آورده است: خانواده محترم مرعشی، سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ
وعده الهی در بازگشت همه به سوی ذات مقدس او برای آنان که همواره در دلشان یاد خدا زنده بوده و گام به گام برای خدمت به خلق گام برداشته اند، یک بشارت است و بی شک از دست دادن یک عزیز برای بازماندگان بسیار سخت و جانکاه است.
در این مجال، فراق اخوی بزرگوارتان (مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرعشی) را تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران الهی برای آن مرحوم، برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.
حجت الاسلام سید احمد مرعشی از خاندان جلیل القدر سادات مرعشی، در روستای علی آباد سادات از توابع بخش کشکوئیه رفسنجان به دنیا آمد و یکی از پیشگامان نهضت اسلامی و مبارزه بر ضد رژیم شاهنشاهی بود که پس از عمری مجاهدت در روز یکشنبه پس از سالها بیماری در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.
مرحوم حجت الاسلام مرعشی برادر بزرگتر سید حسین مرعشی استاندار سابق کرمان و پسر عموی عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.
مراسم تشییع در تهران روز دوشنبه 20 شهریور ساعت 9 و30 دقیقه صبح از جلوی بیمارستان ایرانمهر تهران و مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم نیز روز سه شنبه 21 شهریور ساعت 9 صبح از جلوی منزل آن فقید واقع در خیابان شهید مقیمی رفسنجان برگزار می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.