به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی هیات کوهنوردی استان کرمان، فرزاد ایرانمنش با بیان اینکه اگر شخصی قصد فعالیت در رشته زیبا و مفرح کوهنوردی دارد باید به باشگاههای مجاز این رشته مراجعه کند افزود: پیش از این برخی افراد با تشکیل یک گروه و بعضا رعایت نکردن قوانین، اصول و موارد ایمنی لازم، نسبت به جذب علاقمندان این رشته فعالیت می کردند و متاسفانه در موارد بسیاری شاهد رقم خوردن حوادث تلخ و ناخوشایند بودیم که هیچ کس مسئولیت این اتفاقات را نمی‌ پذیرفت.
وی ادامه داد: اکنون هیات کوهنوردی استان کرمان تنها در صورتی از علاقمندان این رشته حمایت می‌ کند که در یکی از باشگاه ‌های دارای مجوز این رشته ثبت نام کنند و طبق ضوابط و مقررات باشگاه مذکور به ورزش کوهنوردی بپردازند.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در پایان ضمن توصیه به خانواده ها که از فعالیت فرزندانشان در گروه‌ های غیرمجاز جلوگیری کنند.
وی اسامی باشگاه های دارای مجوز از این هیات را به شرح زیر عنوان کرد.
باشگاه کوهنوردی اوج رفسنجان، باشگاه کوهنوردی افق رفسنجان، باشگاه کوهنوردی اماوند؛
باشگاه کوهنوردی حمایت و خدمات کشاورزی کرمان، باشگاه کوهنوردی خانه کوهنوردان، باشگاه کوهنوردی کهرام، باشگاه فرهنگی و ورزشی ساسان، باشگاه کوهنوردی شفق کرمان، باشگاه کوهنوردی شاهین سیرجان، باشگاه کوهنوردی صفا کرمان، باشگاه کوهنوردی فراز بم، باشگاه کوهنوردی مهرگان سیرجان، باشگاه رهنورد سیرجان، باشگاه اسپیکو و باشگاه هزار سیرجان.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.