سرهنگ دادمولا آبکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آماده باش نیروهای پلیس در هفت شهرستان جنوبی استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی پایان هفته و عید غدیر، شاهد تردد بیشتری در محورهای جنوبی استان باشیم که نیروهای این فرماندهی به شدت با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان چند منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا وجود دارد، بیان کرد: در ایام تعطیلات بیشترین حجم ترافیک در محور جیرفت - ساردوئیه و جیرفت - جبالبارز است که می طلبد رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت و سفر به این مناطق را دارند با صبوری و رعایت قوانین، رانندگی کنند.
فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان گفت: 15 فقره تصادف منجر به فوت در یک ماه گذشته در محورهای ارتباطی هفت شهر جنوبی استان کرمان رخ داده است که این تعداد زیاد از تصادف بسیار نگران کننده است.
وی افزود: این تعداد تصادف منجر به فوت نسبت به سال گذشته 11 نفر فوتی بیشتر داشته است، بنابراین نیاز است تا مردم با دقت بیشتری رانندگی کنند.
وی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز دلیل اصلی این تصادفات است، گفت: رانندگان همواره دقت داشته باشند که با وجود سرعت زیاد است که کنترل وسیله نقلیه از اختیار راننده خارج می شود.
وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات این منطقه در بزرگراه ها رخ می دهد از این رو قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان در صدد تدابیر بیشتری در این محورها است.
سرهنگ دادمولا آبکار بیان کرد: از آنجایی که جنوب کرمان محور کشاورزی استان را تشکیل می دهد و در شهریور ماه نیز تردد وسایل نقلیه کشاورزان در این محورها بیشتر می شود که درصد تصادفات جاده ای را افزایش می دهد.
قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.