به گزارش ایرنا، حسین صادقی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: چهارطرح هادی در روستاهای چاه آموزی، چغوکی علیا ، چاه حسن و طالقان از طرح های مشارکتی بنیاد ، دهیاری و بخشداری بودند که با 24 هزارمتر زیرسازی و با پنج میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
وی عنوان کرد: اشتغال یکی از اهداف برنامه ها ودغدغه های دولت تدبیر وامید است و هر قدمی که برای ایجاد اشتغال جوانان درجامعه برداشته شود، دولت آن را حمایت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: تقویت تولید داخلی یکی از ماموریت های صندوق کارآفرینی امید است که بعنوان یک نهاد حمایتی از کسب وکارهای خرد وکوچک است.
فرماندار منوجان بیان کرد: در روستای دهنو بخش مرکزی منوجان یک طرح صنایع کارگاه 'ام دی اف' که دراین کارگاه خدمات (pvc) از طریق کارآفرین انجام می شود به نمایندگی از 11طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید دربخش های صنعت ، خدمات ، کشاورزی با 2 میلیارد و880 میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی صندوق به بهره برداری رسید.
وی افزود: ارزش طرح اشتغالزایی درقالب طرح های کارفرمایی ایجاد شده ، زمینه اشتغال پایداربرای 18نفر به صورت مستقیم و21 نفر بصورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: طرح تعریض محور اصلی کهنوج به بندرعباس نیز به طول پنج کیلومتر با 30 میلیارد ریال اعتبار یکی از طرح های راهداری وحمل ونقل جاده ای بود که به بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزارو 500 کیلومتر که در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد این شهرستان از جنوب وغرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
خبرنگار و انتشاردهنده: روح اله صائب *
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.