محمود وفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گردهمایی بوسیله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی کرمان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برگزار می شود.
وی بیان کرد: میهمانان دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور از روز 12 شهریورماه وارد استان کرمان می شوند.
وی اظهار کرد: آیین گشایش رسمی دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور ساعت 9 صبح روز دوشنبه 13 شهریورماه جاری در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: در عصر روز 13 شهریور، کارگاه ها و پنل های تخصصی مختلفی در حوزه گردشگری اجرا می شود.
وی با اشاره به برپایی همایش سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان در روز 14 شهریورماه جاری بیان کرد: در این همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف گردشگری معرفی می شود.
وفایی افزود: روزهای 15 و 16 شهریورماه نیز به بازدید نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران و سایر میهمانان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان اختصاص یافته است.
وی گفت: در این گردهمایی مدیران، اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری کشور و استان کرمان نیز حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: بدون شک حضور نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور و فعالان صنعت گردشگری ایران و کرمان در کنار یکدیگر می تواند سرآغازی نو بر توسعه تعاملات و مناسبات موجود باشد.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد گردشگران خارجی و داخلی بشمار می رود.
طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید حدود 140 هزار گردشگر خارجی از جاذبه های استان کرمان بازدید کرده اند که رشد 200 درصدی داشته است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت**انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.