به گزارش ایرنا ، عمده این طرحها امروز (دوشنبه )با حضور مستقیم آخوندی و معاونین ایشان و یا از طریق ویدئو کنفراس با فرمانداران شهرستانهای استان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
براساس این گزارش آخوندی علاوه بر افتتاح برخی از طرحهای راهسازی به طور حضوری ، در نشست شورای اداری استان کرمان از طریق ویدئو کنفراس با فرمانداران شهرستانهای این استان از جمله رفسنجان ، زرند و جیرفت نیز اقدام به آغاز افتتاح و یا کلنگ زنی طرحهای مختلف به نمایندگی از سایر طرحها کرد.
آغاز بهره برداری از 98طرح با اعتبار 64میلیارد و 588میلیون تومان در رفسنجان ، 93طرح با 226میلیاردتومان اعتبار در زرند و 136طرح به ارزش 200میلیارد تومان در زمینه های کشاورزی ، عمران روستایی ، راه و شهرازی و برق و بهداشت از جمله طرحهایی بود که از طریق ویدئو کنفراس به نمایندگی از سایر طرحهای ایام هفته دولت در استان کرمان افتتاح شد .
گزارش ایرنا حاکیست ، بهره برداری از 170 کیلومتر از محورهای استان درکرمان ، زرند ، سیرجان و بافت با اعتبار 600 میلیارد تومان و آغاز عملیات آزاد راه سیرجان به بندرعباس به طول 60 کیلومتر و اعتبار 200میلیاردتومان از عمده ترین این طرحها می باشند که با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی در نقاط مختلف این استان افتتاح شد.
بازدید از پروژه تاسیس باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان و افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - درگز از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی بود.
بازدید
عباس آخوندی امروز (دوشنبه )بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و به نمایندگی از هیات وزیران به استان کرمان سفر کرد و ضمن افتتاح طرحها از طرحهای مختلف در دست اجرا بازدید نموده و در نشست های شورای اداری و ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان نیز شرکت کرد.
دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است .
5054/ تهیه و انتشار :بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.