به گزارش ایرنا، محمدمهدی بلوردی روز دوشنبه در آئین افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز افزود: استان کرمان رتبه سوم کشوری را در زمینه طول مسیرهای بزرگراهی به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 587 کیلومتر راه روستایی در استان کرمان روکش و آسفالت شده است ادامه داد: در این مدت چهار بیمارستان 32 تختخوابی نیز افتتاح شده است.
وی یادآور شد: 13 هزار و 495 واحد مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم و در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، 12 هزار و 231 واحد با لحاظ تمام امکانات مورد نیاز افتتاح شده است.
وی از باند دوم محور کرمان - بم - شورگز به عنوان یکی از انتظارات به حق مردم شرق و جنوب استان کرمان یاد کرد و افزود: فاصله کرمان تا مرز استان سیستان و بلوچستان 300 کیلومتر است که امروز با افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز، 65 کیلومتر مسیر تا مرز استان سیستان و بلوچستان چهار بانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: این محور در گذشته شاهد تصادفات زیادی بوده و در مدت هفت سال تعداد تصادفات فوتی این محور در صدر آمار قرار داشته است.
بلوردی با بیان اینکه این محور به شکلی ایمن طراحی شده است عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال و سال گذشته این محور هیچ تصادف فوتی نداشته است.
وی یادآور شد: محور رفسنجان، سرچشمه - شهربابک نیز بزودی افتتاح می شود و امروز آزادراه سیرجان - بندرعباس نیز با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
مدیرعامل شرکت جهاد نصر نیز گفت: این شرکت با سابقه 25 سال فعالیت در حوزه زیرساخت، هولدینگی با 16 شرکت را تشکیل داده و در حال خدمت رسانی به مردم است.
عباس حسن زاده افزود: در شرکت جهاد نصر، پنج هزار نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند و این شرکت یک هزار و 250 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه شرکت جهاد نصر در طول مدت فعالیت خود 500 پروژه مختلف را اجرا کرده است عنوان کرد: شرکت جهاد نصر در هر سال 400 نفر به پرسنل خود اضافه می کند.
وی تصریح کرد: شرکت جهاد نصر تاکنون یک هزار و 317 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 814 کیلومتر راه فرعی و روستایی، یک هزار و 10 کیلومتر بهسازی و چهار هزار و 800 کیلومتر طول پل بین 10 تا 45 متر را اجرا کرده و 950 کیلومتر راهسازی را نیز در دست اقدام دارد.
باند دوم محور باغین - ماهان - بم - شورگز به طول 69 کیلومتر در قالب سه قطعه افتتاح شد و با افتتاح این قطعات، 365 کیلومتر کل مسیر در استان کرمان، چهار بانده شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.