به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت با گرامی داشت 6 مردادماه روز نماز جمعه افزود: نماز جمعه با 2 خطبه خود سبب بیداری سیاسی و مذهبی مردم جامعه می شود و ایراد این 2 خطبه وجه تمایز نمازجمعه با نماز جماعات است.
وی تصریح کرد: دشمن امروز با توجه به درک جایگاه واقعی نماز جمعه دنبال تخریب این سنگر است لذا همه در این زمینه هوشیار باشند.
حجت الاسلام کرمی پور خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 800 منطقه کشور خطبه های نماز جمعه ایراد می شود و این یک نعمت برای مردم است.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: نماز جمعه توطئه های دشمنان را خنثی می کند لذا این نشان از اهمیت این جایگاه عبادی و سیاسی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار فرمانده سپاه پاسداران با رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در جهت منافع کشور حرکت می کند و در این راستا همواره از همه دولت ها حمایت می کند.
حجت الاسلام کرمی پور افزود: وحدت و همدلی یکی از مهم ترین اصولی است که همواره باید مسئولان با این مورد توجه کنند چرا که منافع ملی بر منافع شخصی و سیاسی ارجحیت دارد.
وی بیان کرد: با راهنمایی هایی رهبری و همدلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر از گذشته در مسیر ارزش های خود حرکت می کند.
امام جمعه جیرفت به 11 مرداد سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری و انقلاب مشروطیت اشاره کرد و گفت: انقلاب مشروطیت درسی برای حفظ انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: در زمان مشروطیت انگلیس از بی تجربگی مردم ورهبران وقت سوءاستفاده کرده و این انقلاب را خاموش کرد.
وی ادامه داد: امروز کشور امریکا جایگزین انگلیس زمان مشروطیت شده و دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا همه باید از انقلاب مشروطیت درس بگیریم.
خبرنگار : هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: بهنام احمدی*
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.