به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان افزود: اگر تعرفه های برق در این امام جمعه ریگان تصریح کرد :به دلیل افزایش دما گرما باعث سوختگی خرماهای شهرستان شده است که متاسفانه از بیمه محصولات کشاورزی هم خبری نیست .
وی با قدردانی از فرماندار ریگان بخاطر تنظیم نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری با امضای فرمانداران وائمه جمعه شرق استان مبنی بر گره گشایی تعرفه های برق شهرستان افزود :هنوز مسئولان استانی وکشوری در زمینه تعرفه های برق هیچ اقدامی انجام نداده اند .
امام جمعه ریگان از مردم شهرستان خواست در زمینه آب وبرق صرفه جویی کنند تا در اینده شاهد جیره بندی ویا نوبتی اب وبرق نباشیم .
وی همچنین با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تریبون ولایت ورهبری است بیان داشت :افرادی که می گویند این تریبون به افراد تقدس می دهد حرف بیخودی است این تریبون و سنگر مشروعیت و تقدسش را از ولایت گرفته است .
امام جمعه ریگان بیان داشت :برخی ها دراوایل انقلاب از تریبون نماز جمعه تقدس و محبوبیت پیدا کردند ولی بعد ها تقدس زدایی کردند و می کنند .
رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه یکی از رویش های نظام اسلامی نهاد نماز جمعه است بیان داشت نماز جمعه از رویش های نظام اسلامی وحکومت اسلامی است که به دست با برکت حضرت امام خمینی (ره) راه اندازی شد که امروز به برکت این انقلاب ونظام و ولایت در بیش از 900نقطه از کشور ایران اسلامی در حال برگزاری می باشد .
امام جمعه ریگان بیان داشت :ما از دولت و مجلس درخواست می نماییم در مقابل نقد مکرر برجام بدعهدی و گستاخی امریکا پاسخ محکم واقدام عملی داشته باشند .
رنجبر ماهانی افزود سیاست دولت ومجلس سیاست انفعالی حفظ برجام به هر قیمت نباشد و به فشار ایمیلی وپیام توتیتری وگلایه محترمانه بسنده نکنند .
رنجبر ماهانی با اشاره به اغاز دولت دوازدهم بیان داشت :راه موفقیت برای دولت دوازدهم از بحرانهای داخلی وخارجی وسیاسی وفرهنگی و اقتصادی این هست که یک کابینه ای متعهد وجوانگرا داشته باشد .
وی گفت :رئیس جمهوری محترم وزرایی شایسته سالار نه سهم خواه ومدیرانی جهادی نه جناحی همراه با برنامه تقدیم مجلس نماید.
خبرنگار : موسی ملائیان انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.