مسعود حیدری پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آراء صادره از دستگاه قضایی با همکاری یگان امداد نیروی انتظامی اراضی ملی رفسنجان طی هفته گذشته رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.
وی تصریح کرد: بیش از 1.7 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده در رفسنجان در روستاهای کهن ترش از توابع سرچشمه، ده تک و چاه موتور اکبر آباد اسلامی واقع در منطقه دشت لاهیجان واقع شده که طبق آراء صادره قضایی با همکاری یگان امداد نیروی انتظامی رفع تصرف شد.
حیدری پور بیان کرد: همچنین حدود 12 هکتار از اراضی ملی تصرفی منطقه دشت لاهیجان پلاک 2177 اصلی بخش 9 کرمان با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.
وی اظهار کرد: متصرفین در روزها و ماههای اخیر اقدام به تسطیح، کرت بندی و لوله گذاری به منظور انجام کشاورزی در این 12 هکتار از اراضی کرده بودند که پس از اخذ دستور دادستان شهرستان رفسنجان به حالت اولیه برگردانده شد.
حیدری پور با تأکید بر اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی با متخلفین برخورد قاطع و قانونی می شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان 1504 یگان حفاظت استان کرمان و شماره 34266175 پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس حاصل کنند.
رفسنجان با بیش از 311 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.