به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان ایمان شهسواری افزود: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی 2 عملیات صورت گرفته توسط ماموران پلیس اطلاعات در شهرستان های کرمان و فهرج، مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: در این 2 عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد 9 عدد فشنگ کلت، هفت قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد 6 تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m16 و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد 251 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شده است گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمان نیز توقیف شد.
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ضمن تشکر از اطلاعات استان کرمان و سایر عوامل اطلاعاتی و نظامی در امر برقراری نظم و امنیت در سطح استان تصریح کرد: با توجه به نقش پررنگ و مخرب سلاح های غیر مجاز در ارتکاب جرائم خشن و تهدید امنیت جامعه از این طریق مقابله با این جرم مهم در دستور کار دستگاه قضایی استان و پلیس قرار گرفته و با قاطعیت با این قبیل جرائم مقابله قانونی صورت خواهد گرفت.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.