عادل نیکخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق موافقت های قبلی بنیاد مستضعفان و اداره ورزش و جوانان قلعه گنج، قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان سال جاری در این شهرستان با پشتوانه مالی بنیاد علوی به کشورنروژ اعزام خواهد شد.
وی تصریح کرد: تیم فوتسال نونهالان شهدای حسن آباد در بین 10 تیم شرکت کننده جام رمضان قهرمان شد وجهت بازی در جشنواره بازی های همگانی نونهالان به نروژ اعزام خواهند شد.
وی عنوان کرد: 18 بازیکن زیر دوازده سال دررده سنی نونهالان این شهرستان به همراه چهار مربی این تیم درپنجم مردادماه به این کشوراروپایی اعزام می شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان قلعه گنج ادامه داد: مدت اقامت این نونهالان فوتبالیست در این کشور 10 روز خواهد بود که تمامی هزینه های رفت و برگشت واقامت این تیم را بنیاد مستضعفان برعهده خواهد گرفت.
شهرستان قلعه گنج از سال 93 طی تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.
درپی دستور مقام معظم رهبری به رئیس بنیاد مستضعفان برای آبادانی شهرستان محروم قلعه گنج در جنوب استان کرمان این بنیاد با حضور جدی در جنوب استان نقش تعیین کننده ای در آبادانی این خطه از میهن اسلامی برعهده گرفته است .
مساحت شهرستان قلعه گنج 14 هزار و 200 کیلومتر مربع معادل 3.3 درصد از کل مساحت استان کرمان و فاصله این شهرستان تا مرکز استان 420 کیلومتر است.
خبرنگاروانتشاردهنده: روح الله صائب
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.