به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر صبح شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی امام علی (ع) و روند آماده سازی پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء (ص) شهر کرمان با حضور استاندار کرمان و مجمع نمایندگان این استان افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات، این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل شود و به بهره برداری برسد.
وی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست پیشرفت پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیاء (ص) را پیگیری کند.
دوچرخه سواری از جمله رشته‌ های ورزشی مطرح در استان کرمان است، بطوری که در اکثر دوره‌های فعالیت تیم ملی چندین کرمانی در تیم ملی حضور داشتند و تیم های فعال در استان نیز جزء سکونشینان لیگ ایران محسوب می‌ شوند، در چنین شرایطی پیست دوچرخه سواری کرمان که یکی از قدیم ترین پروژه‌های نیمه تمام کرمان محسوب می ‌شود، در این استان کلید خورد.
بخش عمده این پروژه طی سال های گذشته اجرا شده اما پس از گذشت 20 سال، به دلیل تأمین نشدن اعتبار مورد نیاز نیمه تمام باقی مانده است و تکمیل این مجموعه، آن را به یکی از بزرگ ترین و مجهزترین ورزشگاه های موجود در کشور مبدل می سازد.
با پیگیری های نماینده عالی دولت در استان کرمان و در سفر وزیر ورزش و جوانان اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز این مجموعه اختصاص یافت و بهره برداری از این مجموعه تا پایان سال جاری، می‌ تواند کرمان را به یکی از قطب‌ های اصلی برگزاری مسابقات بین المللی تبدیل کند.
مسعود سلطانی‌ فر روز شنبه به منظور حضور در شورای اداری استان، وارد کرمان شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان کرمان قرار گرفت.
نشست صمیمی با سمن ها و هیات های ورزشی و بازدید از پروژه امام علی (ع) و پیست دوچرخه سواری در محل مجموعه ورزشی امام علی (ع) از اهم برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان کرمان است.
مسعود سلطانی فر متولد 1338 در تهران، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را داراست که به عنوان مسئول کمیته ورزش دولت روحانی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت داشته است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.