به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود:ماموران انتظامی بخش راین این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی یگان تکاوری با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی راین در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند و دستور توقیف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ روانبخش افزود: ماموران در بازرسی از این وسایل نقلیه موفق شدند در مجموع مقدار 95 کیلو و 50 گرم تریاک و 36 کیلوگرم حشیش را کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیرکنند.
این مقام انتظامی در تشریح عملیات دوم بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی کلانتری 19 شهر کرمان موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی فعال در امر خرید و فروش مواد مخدر شدند و پس از کسب اجازه از مقام قضایی در بازرسی از این منزل مقدار هفت کیلو و 460 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و 2 نفر را در این رابطه دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه در این 2 عملیات در مجموع 138 کیلو و 510 گرم مواد مخدر کشف شد افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.
وی از شهروندان خواست برای امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.