محمد حجتی پور عصر چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح اولین پایگاه سلامت اجتماعی در این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف، اعتبارات دولتی در قالب لایحه بودجه و کمک مجتمع های اقتصادی و افراد خیر از دیگر منابع تامین اعتبار در حوزه خدمات به مددجویان بهزیستی در این شهرستان بوده است.
وی تصریح کرد: در این راستا درطی یکسال گذشته یکهزارو 850 فقره کمک هزینه مالی در قالب جهیزیه به نوعروسان و تسهیلات بانکی و دیگر موارد پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه های سازمان بهزیستی تنها با اعتبار دولت تحقق پیدا نمی کند، افزود: این امر مهم نیازمند مشارکت های مردمی در این زمینه می باشد.
فرماندارعنبرآباد با اشاره به اینکه 2 هزار و 130 مددجو در این شهرستان از خدمات اداره بهزیستی بهره مند هستند، افزود: از این تعداد یکهزار و 830 مددجودرحوزه توانبخشی و 300 نفر در حوزه اجتماعی شامل 258 زن سرپرست خانوار و 42 کودک بی سرپرست می باشند.
وی به افتتاح اولین مرکز پایگاه سلامت اجتماعی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون این مرکز با هدف برنامه ریزی جهت پیشگیری و آموزش درزمینه مسائل اجتماعی و ارتقاء سلامت اجتماعی در این شهرستان راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: اولویت فعالیت های این مرکز باید در زمینه طلاق، اعتیاد و نزاع باشد تا شاهد کاهش آسیب ها در این زمینه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مرکز برای هفت نفر از نیروهای بومی این شهرستان اشتغالزایی ایجاد شد.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.