به گزارش ایرنا این آیین با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده های شهدای استان کرمان در محل لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد.
فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین گفت: اولین ظرفیتی که در این استان موج می زند، مردمی ولایی، مومن، نجیب و دوستداشتنی است که همواره در کنار امام خمینی (ره) و رهبری بوده اند.
سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به وجود چهره های اثرگذار در کرمان افزود: خانواده شهدا، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته این خطه هستند و این میزان توفیق خداوند به استان خار چشم دشمنان است.
وی تصریح کرد: نخبگان، فرزانگان و فرهیختگانی در این استان هستند و چهره های انقلابی در کرمان پرورش یافته اند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ما و شما خادمان این مردم هستیم و همه مسئولان از صدر تا ذیل نوکر مردم هستند.
وی گفت: شان همه ما نوکری و خدمتگذاری مردم است و اولین نکته در نظام جمهوری اسلامی، انقلابی ماندن در فکر و عمل است.
سردار ابوحمزه افزود: اکنون زمان مماشات نیست و زمان دفاع از ارزش ها و معیارهای انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: دولت دوازدهم اگر بخواهد موفق شود باید مسئولانی انتخاب کند که انقلابی باشند، انقلابی بمانند و انقلابی حرف بزنند.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین گفت: از سه میلیون جمعیت استان کرمان، یک میلیون و 60 هزار نفر در ساختار بسیج استان جذب شده اند.
سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری افزود: 260 حوزه، 99 کانون، 258 پایگاه و 2 هزار و 750 واحد دانش آموزی در کرمان فعالیت دارند.
وی بیان کرد: 105 گردان بیت المقدس، یکهزار و 207 گردان عاشورا، 795 گردان الزهرا (س) و یک گردان امام علی (ع) در سپاه ثارالله کرمان سازماندهی شده است.
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: لشکر 41 ثارالله کرمان ماموریت های امنیتی را دنبال کرده و از خرداد سال 93 با گردان های امام حسین(ع) در مرز سیستان و بلوچستان و سراوان از مرزهای کشور پاسداری می کند.
وی افزود: همچنین این لشکر در راستای ماموریت های دفاعی در سواحل تنگه هرمز حضور دارد.
سردار نوری با اشاره به توطئه های دشمنان تاکید کرد: نباید در زمین دشمن بازی کنیم و باید همگی در خط ولایت باشیم.
سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از این فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و فرماندهی بسیج استان کرمان را در کارنامه خود دارد.
سردار روح الله نوری نیز به مدت 11 سال فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان را برعهده داشت.
در این آیین از سوی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات سردار نوری فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان تقدیر و سردار غلامعلی ابوحمزه به عنوان فرمانده جدید این نهاد معرفی شد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.