مسعود جمیلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های اوایل هفته جاری باعث تخریب 20 کیلومتراز حفاظ های خاکی حاشیه محور قلعه گنج به رمشک شده است.
وی تصریح کرد: خسارت هایی نیز به بخش هایی از منابع طبیعی و کشاورزی این شهرستان وارد شده و همچنین شن گرفتگی دهانه پل ها و آبنماها در شهرستان قلعه گنج از دیگر موارد آسیب دیده در پی بارش های اخیر در جنوب استان می باشند.
وی عنوان کرد: با تلاش راهداران محور مسدود شده قلعه گنج به رمشک بازگشایی و هم اکنون 2 اکیپ راهداری در حال ترمیم حفاظ های خاکی این محور می باشند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان افزود: مسدود شدن مسیر فنوج به رمشک در استان سیستان و بلوچستان که باعث شده بود تا تردد از مسیر جایگزین رودبارجنوب به ایرانشهر در استان کرمان انجام گیرد، بازگشایی شد.
وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای این منطقه را دارند با توجه به بروز پدیده گردوغبار و کاهش دید در برخی از مناطق جنوبی استان با احتیاط در این محورها تردد و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت محورهای ارتباطی با شماره 141مرکز مدیریت راه ها تماس و از وضعیت راه ها مطلع شوند.
بر اساس اعلام هواشناسی کرمان، بارش های رگباری همراه با سیلاب که از پنجشنبه هفته گذشته در جنوب استان و بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان آغاز شده بود باعث وارد شدن خسارت هایی در این مناطق شد که هم اکنون این جو ناپایدار کاملا فروکش کرده است.
هم اکنون درشهرهای جنوبی استان پدیده وزش باد پیش بینی می شود که در برخی ساعات شدید و همراه با گرد وغبار خواهد بود.
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.