به گزارش ایرنا مجید نجف پور روز یکشنبه در نشست مشترک بخشداران و شهرداران شهرستان بردسیر در محل فرمانداری این شهرستان افزود: بودجه عمرانی پنج شهرداری شهرستان بردسیر در سال جاری بیش از 200 میلیارد ریال است لذا شهرداران با اولویت بندی طرح ها و با خلاقیت و ابتکار نسبت به تکمیل و اجرای پروژه های جدید اقدام کنند.
وی ضمن تاکید بر تکمیل پروژه های عمرانی روستاها خواستار تسریع در روند عضوگیری 32 صندوق خرد روستایی شد و افزود: اولویت اصلی دستگاه های‌ اجرایی در سال جاری تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است و در این زمینه برنامه ریزی های لازم باید انجام شود.
نجف پور ادامه داد: در این راستا تسهیلات ویژه ای به منظور اجرای طرح های خرد و کلان در بخش گردشگری و کشاورزی از طریق صندوق کارآفرینی امید و پست بانک ها در نظر گرفته شده که نقش بسزایی در تولید داخلی و اشتغال دارد.
وی نقش شوراهای محلی را در شناسایی کمبودها و رفع نواقص و توزیع عادلانه بودجه در شهرها حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید پس از تطبیق در کمیته انطباق فرمانداری به مرحله اجرا در آید.
نجف پور ادامه داد: پتانسیل های ویژه شهرستان بردسیر در زمینه گردشگری و کشاورزی باید شکوفا شود و روند توسعه باید شتاب گیرد.
باقر سلمانی زاده سرپرست شهرداری بردسیر نیز گفت: بودجه مصوب این شهرداری در سال جاری 110 میلیارد ریال است و پروژه های احداث بلوار شهید خسروی، احداث بلوار شهید طاهری، بلوار خروجی به سمت دشتکار، احداث پارک سالمندان و مسافر، روشنایی معابر و بلوار شهید صانعی، آسفالت 50 کوچه، احداث آرامستان 270 هکتاری، احداث فضای سبز بلوار خلیج فارس و دهها پروژه دیگر در دستور کار قرار دارد.
مهدی امامی بخشدار مرکزی بردسیر نیز از تکمیل و اجرای طرح پسماندها، احداث ساختمان دهیاریها، زیرسازی و آسفالت چندین هزار متر از معابر روستایی، مراکز بهداشتی و درمانی و چندین پروژه دیگر در سال 96 خبر داد.
محمدرضا حاج غنی بخشدار نگار نیز تصریح کرد: 5.2 هکتار زعفران در سال جاری در این منطقه کشت شده و تاسیس صندوق های خرد روستایی، زیرسازی و آسفالت چندین هزار متر معابر روستایی و چندین پروژه دیگر در دستور کار این بخشداری و دهیاری ها قرار دارد.
محمدرضا رضایی پور شهردار نگار نیز از تصویب بودجه 33 میلیارد ریالی این شهرداری خبر داد و افزود: تکمیل ساختمان آتش نشانی، زیرسازی و آسفالت 50 هزار متر مربع خیابان ها و معابر شهر نگار، اصلاح معابر بافت قدیم شهر و سنگ فرش پیاده روها در دستور کار این شهرداری است.
سعید فلاح شهردار لاله زار در این نشست از بازنگری طرح جامع شهر لاله زار، احداث چندین واحد گلاب گیری سنتی و نیمه صنعتی، احداث جاده گردشگری سایت، طراحی و احداث 2 پارک و تکمیل ساختمان شهرداری و آتش نشانی با اعتبار مصوب 19 میلیارد ریال خبر داد.
باقری بخشدار لاله زار اجرای سه طرح گردشگری در بخش لاله زار، زیرسازی و آسفالت 35 هزار متر مربع از معابر پنج روستا، تاسیس هشت صندوق خرد روستایی و تکمیل پروژه پسماندها را اولویت این بخشداری در سال 96 دانست.
بخشدار گلزار نیز از گازرسانی به روستاهای بخش، اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت جاده مواصلاتی بخش گلزار - راین و لاله زار، اجرای طرح هادی سه روستای عباس آباد، اصفهانوئیه و زارچوئیه خبر داد.
علی موسی پور گفت: بودجه مصوب شهرداری در سال 96 بیش از 20 میلیارد ریال است و اجرای طرح های جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت معابر شهری، احداث 2 میدان، زمین چمن مصنوعی و زورخانه و چندین طرح دیگر در دستور کار این شهرداری است.
محسن زارع پور شهردار دشتکار بودجه مصوب این شهرداری در سال جدید را 12میلیارد ریال اعلام کرد و اولویت را به زیرسازی و آسفالت 24 هزار متر مربع از معابر این شهر، احداث هزار و 700 متر مربع فضای سبز، احداث پارک، احداث بلوار خلیج فارس و چندین پروژه دیگر اختصاص داد.
فرماندار بردسیر نیز در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های بخشداران و شهرداران این منطقه تجلیل کرد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7421/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.