به گزارش ایرنا محمدرضا فتوت عصر یکشنبه در آئین افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی که با حضور 120 شرکت معتبر داخلی و خارجی در محل مجتمع نمایشگاهی بین المللی جنوبشرق استان کرمان برگزار شد افزود: در برنامه ششم توسعه بحث تشکیل شورای معادن کرمان آمده است و به زودی این شورا به ریاست استاندار در کرمان تشکیل می شود که این مهم حمایت هر چه بیشتر از صنایع معدنی را به همراه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که شرکت های بزرگ استان در مسئولیت های اجتماعی حضور دارند و این حرکتی که در استان کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه منطقه ای آغاز شده موجب توسعه هر چه بیشتر استان کرمان خواهد شد.
وی اضافه کرد:کرمان با ابتکار استاندار سختکوش به هشت منطقه (زون) اقتصادی تقسیم شده و تاکنون 21 شرکت و موسسه توانمند اقتصادی مدیریت توسعه را در این مناطق هشتگانه که هر کدام تعدادی از شهرستان های استان را شامل می شود برعهده گرفته اند.
طرح رونق تولید با تدابیر دولت تدبیر و امید برای نجات واحدهای تولیدی در استان کرمان به مرحله اجرا درآمد و بیش از یکهزار و 330 میلیارد ریال نقدینگی به چرخه تولید واحدها برگشت داده شد.
نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی 10 تا 13 تیرماه هر روز از ساعت 17 (5 بعد از ظهر) الی 22 (10 شب) در محل سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق (کرمان) آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
مجتمع نمایشگاهی بین المللی جنوبشرق واقع در شمال غربی شهر کرمان و کیلومتر 10 بزرگراه کرمان - باغین قرار دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.