محمد ساردویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی مقرر شد واگذاری مسکن مهر به خانواده های 2 معلولی در جنوب استان کرمان انجام شود.
وی بیان کرد: برای خانواده هایی که بیش از 2 معلول را در خانه نگهداری می کنند، مسکن با استاندارهای لازم ساخته یا زمین مناسب تخصیص داده شود که در این زمینه تاکنون 60 واحد مسکن واقع در شهرک فجر، 47 واحد در بلوار پاسداران با همکاری خیرین مسکن ساز ساخته و به خانواده های دارای 2 معلولی واگذار شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: چهار هکتار زمین در نارجوئیه و 2 هکتار زمین در شهر درب بهشت از توابع جیرفت به منظور احداث مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و سایر مددجویان بهزیستی این شهرستان واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: حمایت از اقشار کم در آمد و محروم جامعه از جمله معلولان یکی از برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید به منظور توانمندسازی این قشر از جامعه است.
وی با بیان اینکه توانمندسازی و تامین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب پذیر است افزود: تامین مسکن خانوارهای دارای بیش از 2 معلول و مددجوی تحت حمایت بر اساس تاکیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خیرین در حال انجام است.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.