به گزارش ایرنا حمید ملانوری روز چهارشنبه در دیدار با برخی مسئولان این شهرستان در فرمانداری رفسنجان افزود: کارخانه های مواد شوینده، تولید پلاستیکی، نگهدارنده آب و پودر کارتریج از جمله طرح های قابل افتتاح طی سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان است.
وی اظهار کرد: بیش از هشت هزار میلیارد ریال پروژه طی سال جاری در زمینه های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی و غیره در شهرستان رفسنجان به بهره برداری خواهد رسید که نوید خوبی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.
ملانوری ادامه داد: 200 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به منظور ایجاد کارخانه و واحدهای تولیدی احیا شده و زیرساختها برای این منطقه تا یکهزار و 800 هکتار برای ایجاد کارخانه و واحدهای تولیدی جدید، فراهم می شود.
فرماندار رفسنجان گفت: در رفسنجان نیروگاه خورشیدی 1.2 مگاواتی آماده افتتاح است.
ملانوری با بیان اینکه طرح احیاگران آبادی در روستاهای رفسنجان در حال اجرا است ادامه داد: با تلاش و اقدامات خوبی که در این شهرستان انجام شده سال گذشته در رفسنجان 25 درصد شاخص های امنیت رشد یافته و در زمینه جرایم نیز 30 درصد کاهش داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق بزرگترین عبادت است که نصیب هر کس نمی شود گفت: سرمایه گذاران با انگیزه قوی از سرمایه گذاری در رفسنجان استقبال کرده اند و این جای شکرگزاری دارد.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.