مسعود جمیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک عید سعید فطر افزود: هفت اکیپ با 130 راهدار امروز، فردا و جمعه در محورهای ارتباطی هفت شهرستان جنوب کرمان حضور دارند.
وی تصریح کرد: این اکیپ ها برای ایمنی تردد راههای منطقه جنوب کرمان تا پایان هفته جاری فعال خواهند بود.
وی به ورزش تند باد در جنوب استان کرمان و بویژه در محور رودبار جنوب - ایرانشهر اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد سفر از حوزه سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان را دارند و همچنین رانندگانی که از محور رودبار جنوب به سمت زاهدان و ایرانشهر در حرکت هستند با توجه به وزش تند باد تمام موارد ایمنی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ادامه داد: با توجه به وزش تندباد احتمالی و احتمال ورود شن های روان به حاشیه محورها و بستر راه، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با راهداران همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: سرعت، سبقت و خواب آلودگی هنگام رانندگی، عامل اصلی تصادفات در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان است لذا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع تصادفات جلوگیری کنند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.