به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در جوار امامزاده محمد (ع) شهر بردسیر افزود: این شهرستان از گذشته در زمینه کشاورزی و دامپروری مستعد بوده و گندم بردسیر و نگار دارای ارزش بین المللی است که باید به این محصول استراتژیک توجه ویژه و بدهی گندمکاران نیز به موقع پرداخت شود.
وی اظهار کرد: با توجه به صنعتی شدن شهرستان بردسیر لازم است به کارگیری نیروهای بومی در کارخانه های این شهرستان مورد توجه قرار گیرد زیرا صنایع می توانند بخشی از بیکاری جامعه را برطرف و به طور مستقیم و غیرمستقیم مساله اشتغال جوانان را حل کنند.
وی همچنین به دلیل توسعه صنایع بردسیر از استاندار کرمان، نماینده مردم شهرستان بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان تشکر کرد.
امام جمعه بردسیر در بخش دیگری از سخنان خود به نیروهای دفاعی کشور اشاره و تصریح کرد: از سپاه، هوافضای سپاه و واحد موشکی که قبل از رسیدن عید، با پرتاب موشک به مقر فرماندهی داعش به همه مستضعفین جهان عیدی دادند و به آنها سیلی زدند، تشکر می کنیم که البته این تنها ذره ای از توان موشکی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی بود.
وی در ادامه مردم را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و گفت: اخیرا شاهد رخداد تصادفات منجر به فوت در شهر بردسیر هستیم لذا رعایت این قوانین برای حفظ جان شهروندان لازم و ضروری است.
وی همچنین مردم را به صرف جویی در مصرف آب و برق توصیه کرد و گفت: حتی باید در برگزاری مراسم یادبود اموات نیز از ولخرجی و اسراف پرهیز کرد.
امام جمعه بردسیر از تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و بسیجی شهرستان بردسیر برای برقراری نظم در مراسم روز قدس، نمازهای جمعه، عید فطر و سایر آیین های ملی و مذهبی در این شهرستان تقدیر کرد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7421/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.