به گزارش ایرنا حجت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه شنبه در آیین وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر رفسنجان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیچ شرایطی هیچگاه حتی یک جمله نامناسب بر زبان جاری نکردند لذا این نوع ادب از ولایت ائمه اطهار (ع) است و برای ما مهمترین اصل ولایت است.
حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه ولایت امری شوخی نیست اظهار داشت : امروز از دشمن بیرون نباید ترسید بلکه از نفوذی و منافق درونی باید ترسید.
وی همچنین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان سفره ویژه ای است که در آن قرآن و صیام گسترانیده شده است افزود: انسان روزه دار نباید زبانش به گناه آلوده شود، اما گاهی با یک حرف دلی می شکند و ستون دلی می ریزد و این زخم در دل می ماند و دلی که بشکند عرش خدا را می لرزاند.
حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: با روزه گرفتن می توان الگوهای رفتاری و عملی خود را پیدا کرد چرا که در این عرصه از خودمان می گذریم و زمانی که بت نفس را می شکنیم یعنی به خودشناسی و خداشناسی رسیده ایم.
وی همچنین رباخواری را جنگ با خدا دانست و ادامه داد: فردی که قرآن می خواند به سمت رباخواری نمی رود و قرآن در اثبات به ولایت خودکفاست.
حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هشت سال جنگ تحمیلی ما را ساخت و قوی کرد و برای ما اتحاد و استکبارستیزی به ارمغان آورد که البته اگر امروزی ها و خود فریفته های غرب آن را با مادیت و حرام خوری از ما نگیرند.
شهرستان رفسنجان در 100کیلومتری شمال کرمان واقع شده است .
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7433/3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.