محمد مشایخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ضیافت از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد و ادارات دامپزشکی، علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی وظیفه نظارت بر بازار این شهرستان را در اجرای این طرح بر عهده دارند.
وی ادامه داد: 838 بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در این شهرستان از زمان اجرای این طرح انجام شده که در نتیجه این بازدیدها 14 مرکز غیربهداشتی پلمب، 62 اخطاریه بهداشتی صادر و بقیه هم به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: بیشتر مواد غذایی معدوم شده از واحدهای پذیرایی جیرفت شامل سوسیس، کالباس، تخم مرغ، مرغ گرم و انواع کنسروجات تاریخ گذشته است.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت گفت: چهار تن تخم مرغ غیرقابل مصرف نیز در راستای اجرای این طرح از یکی از کارگاه های قنادی این شهرستان کشف و معدوم شد.
وی افزود: با هرگونه اقدامی که بهداشت عمومی و سلامت مردم را به مخاطره بیندازد به شدت برخورد خواهیم کرد، همچنین مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع بوده و برای مرتکبین آن از سوی مراجع قضایی مجازات در نظر گرفته خواهد شد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.