به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی همچنین در جمع اساتید فرمودند اساتید باید جوانان را که در متن انقلاب به دنیا آمده اند و طعم وابستگی به غرب و طعم تلخ ذلت و ستم و اختناق را نچشیده اند آنها را از توطئه های دشمن آگاه سازند و با استقلال و جمهوری اسلامی آشنا سازند.
وی افزود: شما بزرگترها دیدید که چطور آمریکا و انگلیس خائن نفت ما را غارت کردند و چه ظلم ها بر این کشور اسلامی روا داشتند لذا برغم قلم به دستان مزدور و دشمنان کشور همه دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است.
وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به نخست وزیر عراق فرمودند که به آمریکا اعتماد نکنید آنها منتظر فرصت ضربه زدن به شما هستند.
وی به مطرح شدن برخی سخنان راجع به بحث امامت و ولایت اشاره و بیان کرد: مطرح کردن چنین مسائلی این زمان به صلاح نیست که مسائلی بر اثر کم اطلاعی مطرح شود و در مردم نسبت به امامت و ولایت شائبه ایجاد شود.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بعضی می گویند آمریکا ممکن است حرکتی بکند اما به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حاکمان جدید آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند شما غصه نخورید.
وی افزود: سیلی موشکی سپاه به تروریستیها به فرمان و امر رهبری انجام شد و این درد را همه ابرقدرتها و دشمنان احساس کردند و اکثریت ملت ایران از سلیقه های مختلف اعلام رضایت و تشکر کردند و جای تقدیر دارد.
رمضانی پور گفت: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دیگر عوامل امنیتی کشورمان اعلام کردند کوچکترین تحرک دشمن را با شدت پاسخ می دهیم لذا موشکی در 700 کیلومتر برد بلند شود و در همان نقطه دقیق بزند از نشانه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مسئولان عوامل اقتدار همچون سپاه را باید تقویت کنند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به روز حقوق بشر تصریح کرد: این روز را که امریکایی ها نامگذاری کردند و ما قبولش نداریم و حقوق بشر اسلامی را باید نهادینه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه مظهر اقتدار و عدالت و ضامن اقامه عدل و صحت عمل مسولان است.
رمضانی پور بیان کرد: معظم له فرمودند هرکس به خانواده های شهدا توهین و بی حرمتی کند به کشور خیانت کرده و سزای این خیانتکار به کشور با کرام الکاتبین است.
وی از مردم شهرستان در خصوص شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و گفت: قدس دفتر شجاعت است در نگاه اسلامی به دلیل وجود مسجد الاقصی ایجاب می کند از قدس دفاع کنیم، قدس شریف محل زندگی و بعثت انبیاء و نخستین قبله مسلمانان و محل عروج پیامبر گرامی است.
رمضانی پور بیان کرد: امام راحل فرمود تکلیف همه مسلمانان است که قدس را آزاد سازد، قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است و در 16 مرداد سال 58 امام دستور دادند که روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود که اقدامی هوشمندانه بود.
امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم و مظلومان کشورهای مسلمان به نمایش می گذاریم و هر مظلومی در هرجا کمک بخواهد باید دفاع کنیم .
وی افزود: روند رو به زوال صهیونیسم در حال پیشرفت است و رهبر انقلاب اسلامی نیز سال قبل فرمود در 25 سال آینده اثری از صهیونیسم نخواهد بود و اسراییل ضعیف تر از آن است که تصور کنیم لذا موشکهای ایران تن آنها را به لرزه درآورده است.
وی خاطرنشان کرد: وحشت سراپا آنها را فراگرفته، آنها عیار سپاه و بسیجیان ایران را می دانند، نعمت اقتدار جمهوری اسلامی را بدانیم دشمن این عیار را می داند و باید بر خود ببالیم که دشمن امروز در برابر رزمندگان اسلام در غزه و حزب الله و سوریه توان مقابله را ندارد.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.