به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر ریگانی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بخش گنبکی افزود:روز قدس نماد وحدت وهمدلی مسلمانان با یکدیگر وحمایت از مظلومان می باشد .
وی بیان داشت این روز نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است و همه باید با هوشیاری و بصیرت و همدلی در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توجه مسلمانان را به مسأله قدس و فلسطین جلب کردند اظهار داشت: روز قدس، روز احساس همدردی با مسلمانان جهان است که می شود با توکل بر خدا و با دست خالی بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.
ریگانی تصریح کرد :نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین، نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه ای از نبوغ و آینده نگری حضرت امام (ره) بود.
امروز همزمان با دیگر نقاط استان کرمان اهالی بخش گنبکی ریگان در گرمای بالای 50درجه پرچم امریکا ورژیم صیهونیستی را به اتش کشیدند و انزجار خود را از رژیم غاصب رژیم صیهونیستی به نمایش گذاشتند .
مراسم راهپیمایی روز قدس در بخش گنبکی از میدان امام حسین ع تا پارک شورا برگزار شد.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.