به گزارش ایرنا،امامان جمعه ، فرمانداران و نمایندگان هفت شهرجیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان در پیامی مردم این شهرها را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
در پیام نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی آمده است: ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی؛ امسال در حالی به استقبال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس می رویم که تحولات مختلفی هم در سطح داخلی و هم در سطح منطقه ای و بین المللی را تجربه کرده ایم.
یحیی کمالی پوربا اشاره به نمایش وحدت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود: این نمایش دشمنان ایران را خشمگین و ناامید ساخت و برنامه ریزی و اجرای عملیات تروریستی 17 خرداد تهران، نتیجه این خشم و ناامیدی بود.
وی یادآور شد: هم اکنون در سطح منطقه‌ای محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را در جنگ علیه تروریسم تکفیری خصوصا در سوریه و عراق کسب کرد و از سوی دیگر نظام سلطه به رهبری امریکا و همکاری رژیم صهیونیستی و همپیمانی جاهلیت عرب به سردمداری ال سعود خائن، توطئه شیطانی را علیه امت اسلام و محور مقاومت تدارک دیده اند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: فروش گسترده سلاح به رژیم های منحط و فاسد عربی، تروریست خواندن حزب الله لبنان و جنبش اسلامی حماس و اعلام تشکیل یک ائتلاف صهیونیستی ، آمریکایی و عربی علیه ایران و جریان مقاومت در کنفرانس ذلت بار ریاض از جمله ابعاد این توطئه مشترک است.
وی افزود: از آحاد مردم دعوت می کنم با حضور گسترده، کوبنده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را در صیانت از آرمان های بلند انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
3029/ 6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.