به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان افزود: فضای کسب و کار کشور از رتبه 152 به رتبه 123 رسید که بسیار خوب بوده است و البته این فضا زیبنده کشور ما با این همه ثروت و امکانات نیست.
وی بر تعیین شاخص های رتبه بندی فضای کسب و کار استان ها تاکید کرد و ادامه داد: باید به صورت دقیق مشخص شود که ارتباط ما در فضای کسب و کار با رتبه کشوری تا چه میزان است و در این مسیر، مشکلات مربوط را نیز شناسایی و رفع کنیم.
وی ضمن تقدیر از بخش خصوصی استان کرمان گفت: اجرای عملی پنجره واحد سرمایه گذاری که در قانون مطرح شده مورد تاکید قرار گرفته تا زمان را در اجرای سرمایه گذاری و دریافت مجوزهای قانونی کاهش دهیم.
سرمایه گذار در پنجره واحد با تسلیم درخواست خود از یک نقطه، امکان پی گیری درخواستهای خود را دارد و از طرفی سازمان سرمایه گذاری نیز امکان گزارش گیری از وضعیت درخواستها و استعلام های مربوطه را خواهد داشت.
در پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی که با هدف کمک به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و اطلاع رسانی مناسب به سرمایه گذاران داخل و خارج کشور و بررسی و رفع موانع و تسهیل امر سرمایه گذاری طراحی شده است، امور اجرایی مربوط به سرمایه گذاران بطور مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
در مجموع از ابتدای سال جاری هشت جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری با 52 مصوبه در کرمان برگزار شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.