معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: بدلیل گرما ساعت کار در مناطق گرمسیر کرمان تا شانزدهم شهریور تغییر کرد.

محمدرضا فتوت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت پایان کار کارمندان در این مناطق گرمسیری 13:30 دقیقه تعیین شده است.

فتوت افزود: با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف و به منظور پیشگیری از قطعی برق در فصل تابستان، ساعات کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های گرمسیری ارزوئیه ، بم ، رودبار جنوب ، جیرفت ، ریگان ، عنبرآباد ، فاریاب ، فهرج ، قلعه گنج ، کهنوج ، نرماشیر ، منوجان و برخی از بخش‌های کرمان تا شانزدهم شهریور 96 تغییر کرد.

 وی تصریح کرد: تغییر ساعت در این شهرستان شامل کارکنان شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مراکز امدادی و بانک‌ها نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در پایان افزود: این تصمیم با درخواست مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای و به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی این شهرستان‌ها و برای جلب رضایت‌مندی مردم با توجه به میزان و شدت گرمای هوا در فصل تابستان اتخاذ شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.