به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور روز یکشنبه در آیین جمع خوانی قرآن کریم در زندان جیرفت افزود: فرهنگ قرآنی باید در جامعه بویژه در بین نسل جوان نهادینه شود و ترویج پیدا کند تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.
وی ادامه داد: تلاوت و تفکر در قرآن مجید سبب خودسازی معنوی انسان ها می شود و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس بیشتر با قرآن کریم است.
وی خاطرنشان کرد: حضور ائمه سلام الله علیه و پیامبران در طول تاریخ با هدف شناخت خداوند بوده است لذا ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای شناخت ذات باری تعالی است.
رئیس اداره زندان جیرفت نیز گفت: جزء خوانی قرآنی کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح شهرستانی و استان تلاوت می شود.
غلامرضا روشان افزود: همچنین محافل انس با قرآن کریم برای مددجویان و کارکنان زندان ها، خانواده آنها برگزار می شود.
وی ادامه داد: برنامه های مذهبی سحر و افطار، سخنرانی هنگام نماز و برگزاری دعای توسل، کمیل و ندبه از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان در زندان جیرفت است.
وی اظهار کرد: مددجویانی که در برنامه های فرهنگی و قرآنی حضور و مشارکت داشته باشند از تسهیلات رفاهی به صورت ویژه برخوردار می شوند.
محفل انس با قرآن کریم در زندان جیرفت با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جیرفت و مددجویان این زندان برگزار شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.