به گزارش ایرنا حسین صادقی روز یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان منوجان افزود: سهم اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال جاری این شهرستان از اعتبارات استانی 33 میلیارد و 959 میلیون ریال، از محل سه درصد نفت و گاز 93 میلیارد و 412 میلیون ریال و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور یا الزامات (ماده 180) که در مجموع 162 میلیارد و 464 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: این اعتبارات با اولویت تکمیل برای طرح های نیمه تمام و مهم تعیین شده و در سرفصل های اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای به دستگاه های اجرایی شهرستان منوجان اختصاص یافته است.
صادقی گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها و بستگی به پیگیری مدیران انجام خواهد شد بنابراین نیاز است مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان منوجان هماهنگی لازم را با مدیران کل برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: سیاست دولت در زمینه تولید و اشتغال استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد در بخش خصوصی است که این امر حول محور اقتصاد مقاومتی در حال انجام است و استان کرمان با همت استاندار پر تلاش در این زمینه دارای پیشرفت های قابل قبولی است.
وی ادامه داد: در همین زمینه طرح هایی در شهرستان منوجان از جمله کارخانه تولید فوم، تولید پودر سنگ، سنگ چینی و بسته بندی محصولات کشاورزی به بهره برداری رسیده است.
این نشست با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری منوجان برگزار شد.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر مربع در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد. این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.