به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، محمد محسن بیگی در نشست شورای ورزش مدارس کرمان بر جدی گرفتن فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در مناطق حاشیه ای و محروم این استان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
وی به پوشش بیش از 104 هزار دانش آموز استان در برنامه های اوقات فراغت تابستان سال گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های مختلف در دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بهترین مکان برای ترویج ورزش های همگانی در جامعه است.
محسن بیگی، غنی سازی فعالیت اوقات فراغت، ارتقا سلامت جسمی دانش آموزان، توسعه مهارت های ورزشی و سواد حرکتی را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های اوقات فراغت ورزشی در آموزش و پرورش دانست.
وی شناسایی و پرورش دانش آموزان مستعد، بهره وری و استفاده از امکانات مدارس در راستای توسعه فعالیت های ورزشی، رشد و توسعه توانایی های ادراکی و حرکتی و تسهیل مسیر ترقی دانش آموزان مستعد ورزشی از مجاری کانون های ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری فعالیت های اوقات فراغت ورزشی دانش آموزان دانست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دانش آموزان اوقات فراغت خود را با روش های گوناگون پر می کنند گفت: برنامه ریزی اصولی در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت آنها توسط والدین و سایر دستگاه های مرتبط نیز ضروری است.
محسن بیگی بر همکاری و تعامل حوزه معاونت پرورشی با حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.