به گزارش ایرنا حیدر احمدیوسفی روز پنجشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با موادمخدر در محل فرمانداری جیرفت افزود: توزیع مواد مخدر، این معضل خانمانسوز چشم نگران جهانیان را به خود دوخته به طوری که هیچ کشوری به اندازه ایران در جهت مبارزه با مواد مخدر هزینه نکرده است.
وی تصریح کرد: در این راستا مبارزه با سرمنشاء تولید این مواد صنعتی و غیر صنعتی در دستور کار قرار دارد و به شدت با آن مبارزه می شود.
وی اجرای طرح های امنیت اجتماعی را یکی از اولویت های پلیس بیان کرد و گفت: در این زمینه فعالیت‌های گوناگونی انجام ‌شده، همچنین سارقان و معتادان زیادی دستگیر و نقاط آلوده و جرم خیز شهر پاکسازی شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر جیرفت از افزایش 35 درصدی کشف انواع مواد مخدر از سال گذشته تاکنون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این زمینه با خرده فروشان و تولیدکنندگان برخورد قاطع انجام می گیرد.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر بوده و براساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 94، رتبه اول کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدر را کسب کرده است.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.