به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه پس از کوهپیمایی و بازدید از روند پیشرفت پروژه های تفریحی بام کرمان و تله کابین در جمع خبرنگاران، به بازدید 2 سال گذشته خود به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان از مجموعه تفریحی و گردشگری قائم اشاره کرد و افزود: این پروژه ها می تواند منشاء تحولی عظیم در منطقه شود.
وی با تاکید بر اینکه پروژه های گردشگری و تفریحی مجموعه قائم شهر کرمان می تواند درآمد سرشاری را در منطقه ایجاد کند یادآور شد: درآمدهای این مجموعه کمتر از چاه های نفت خوزستان نخواهد بود به گونه ای که در آینده ای نزدیک سهم ویژه ای از گردشگران داخلی و خارجی را در شرق کشور به خود اختصاص خواهد داد.
استاندار کرمان ضمن ابراز امیدواری به بهره برداری پروژه های گردشگری و تفریحی مجموعه قائم توسط شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: دنیا در مسیر توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی می‌کند و قطعا سازندگی و توسعه کار سختی است و بدلیل مخالفت هایی که در طول راه وجود دارد، این اقدامات نیازمند تصمیمات جسورانه است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم و امن در استان کرمان تصریح کرد: در انتخابات اخیر مردم ایران حماسه ای عظیم خلق کردند و با شعور بالای سیاسی، آزادانه انتخاب کردند لذا باید توجه داشت که رای مردم در هر منطقه ای حرمت دارد و نباید مورد بی حرمتی قرار گیرد.
رزم حسینی به اصل مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: در انتخابات اخیر دکتر روحانی مورد اقبال مردم قرار گرفت و انتخابات آزاد و این حضور گسترده مردم نشان از وجود دموکراسی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه مردم در این موقعیت حساس و تاریخی به نظام اسلامی رای دادند تصریح کرد: از همه فرمانداران، بخشداران، رسانه‌ها، ستاد انتخابات استان و نیروهای نظامی و انتظامی استان برای برگزاری انتخابات سالم و امن در استان قدردانی می‌کنم.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه تدبیر و اعتدال در جهت تعالی نظام هزینه های زیادی به همراه دارد افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حفظ این حرکت هزینه های بسیاری پرداخت کرد اما در هیچ شرایطی از این مسیر خارج نشد.
وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعتبارات و امکانات دولتی خوبی که دارند می توانند در توسعه و آبادانی تاثیرگذار باشند گفت: همه مسئولان کشور و استان در دوره زمانی مسئولیت خود، خدمت کردند و نباید خدمات را نادیده گرفت.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه انتخاباتی قانونمند در سطح کشور برگزار شد و جایی برای هیچگونه تقلبی وجود نداشت خاطرنشان کرد: افرادی که در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعتراض دارند، می توانند طبق قانون به مراکز مربوطه مراجعه نمایند تا به شکایات آنها رسیدگی شود.
وی گفت: از روز نخست قبول مسئولیت در استان کرمان وقتمان را با پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال، وقف سازندگی استان کرمان کردیم و در این مسیر سعی شد به جای حذف، از افرادی که در توسعه و آبادانی استان تاثیرگذار هستند، استفاده شود.
نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان با اشاره به متمرکز شدن استان در مباحث اقتصادی گفت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مناظره ها اقتصاد و معاش مردم را ملاک رای خود قرار داده بودند لذا با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی، این حرکت را در استان کرمان با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

**تقسیم آراء مردم به سیاه و سفید بدترین کارهاست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز گفت: پیروزی نماینده عالی دولت در استان به این نیست که گروه خاصی در استان حاکم شود، بلکه پیروزی بر آن است تا امانت مردم برای رقابتی سالم حفظ شود.
حمید ذکاءاسدی با تاکید بر اینکه انتخاباتی امن، سالم و با امانتداری کامل در سطح استان برگزار شد افزود: هدف اصلی مشارکت بالای مردم در انتخابات بود لذا تقسیم آراء مردم به سیاه و سفید بدترین کارهاست.
وی تصریح کرد: براساس حقوق شهروندی همگان از حقوق یکسان در جامعه برخوردار هستند لذا از فرمانداران و بخشداران سراسر استان که با تدابیر استاندار کرمان و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تنور انتخابات را گرم کردند، قدردانی می کنیم.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.