به گزارش ایرنا، محمدرضا فتوت روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با همت همه رزمندگان، فتح خرمشهر حاصل شد امروز نیز با حضور همه در جبهه اقتصادی می توان مشکل بیکاری را در جامعه برطرف کرد.
وی بیان کرد: می توان بسیاری از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را با ارائه تسهیلات اشتغالزایی خودکفا کرد.
وی عنوان کرد: همه گروه های سیاسی و مدیران استان کرمان بر اساس توسعه و ولایت حرکت می کنند و تاکنون به نتایج خوبی دست یافته ایم.
مدیرکل ستاد سرمایه گذاری استان کرمان نیز با اشاره به تحولات ایجاد شده در حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان کرمان از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه اشتغال برخوردار است.
وحید میرزایی اظهار کرد: تهیه سند اشتغال استان کرمان در سال جاری به منظور تعیین نقش هر یک از دستگاه ها در حوزه اشتغال مورد تاکید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: نقش هر یک از دستگاه ها در حوزه اشتغال با تدوین سند اشتغال استان کرمان تا پایان خردادماه امسال به خوبی مشخص می شود.
میرزایی به ایده های ابتکاری استاندار کرمان برای تبدیل این استان به هشت منطقه اقتصادی و جذب 21 موسسه غیردولتی و خصوصی به عنوان معین های اقتصادی اشاره کرد و افزود: در این فرایند، کمیته امداد امام خمینی (ره) می تواند از ظرفیت ایجاد شده به خوبی استفاده کند.
وی به منابع اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره و بیان کرد: سهم برخورداری از مجتمع اقتصادی در استان بسیار ناچیز است.
وی عنوان کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در تولید صنایع دستی به ویژه فرش و گلیم در استان کرمان وجود دارد که مجتمع اقتصادی کمیته امداد می تواند در این زمینه ها به صورت جدی تری ورود کند.
میرزایی بیان کرد: در صدد هستیم در سال جاری به صورت پایلوت، موضوع بیکاری را در 2 شهرستان استان کرمان به سمت صفر ببریم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.