به گزارش ایرنا محمدعلی کریمی عصر دوشنبه در جشن شکرانه پیروزی دولت دوازدهم با حضور استاندار کرمان سیدحسین مرعشی و حجت الاسلام دعایی افزود: امروز روز همدالی، دوستی، همکاری و خدمت برای ایران است و روحانی رئیس جمهوری همه ایرانیان است.
ریمی ادامه داد: آن روزی که افتخار کشور آیت الله هاشمی فرمودند که مردم آگاهی لازم را یافته اند و راه خود را می دانند ما امروز را پیش بینی نمی کردیم و نمی دیدیم.
وی اظهار کرد: اما آن پیر عرصه سیاست همه آنچه را ما در آیینه نمی دیدیم در خشت خام می دید و او چه آسوده خاطر رفت و چه زیبا آرام گرفت.
کریمی تاکید کرد: این پیروزی را به ملت ایران تبریک می گوییم و البته در کنار آن موفقیت های دوستان و همراهانمان را در شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور تبریک می گویم.
وی تصریح کرد: امروز به واقع روز پیرزوی ملت ایران است و در استان کرمان نیز به رغم همه تخریب ها و کارشکنی ها ما پیروز شدیم و این موفقیت را به مردم تهنیت می گویم لذا امروز گرد هم آمده ایم تا قدر چنین مردم بزرگی را پاس بداریم.
وی تاکید کرد: لازم می دانم از همه شما و بویژه از همکاران ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در سراسر استان تقدیر کنم .
وی گفت: باید از سید بزرگوار ورئیس دولت اصلاحات و از سیاستمدار شجاع و ایثارگر دیار کریمان اسحاق جهانگیری، از سیاستمدار باهوش و توسعه گرای کرمان سید حسین مرعشی تقدیر کنم.
کریمی ادامه داد: مرعشی چهره ای ملی است ولی هر جا باشد بزرگترین دغدغه اش کرمان و کرمانی است.
استاندار کرمان نیز گفت: خداوند را سپاسگذاریم که ملت هوشمند و موقعیت شناسی را داریم که در موقعیت های حساس در عرصه حضور پیدا می کنند.
وی افزود: یاد بزرگ مرد پیشرفت و سازندگی را و اعتدال گرا را گرامی می داریم، آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره همه را به اعتدال دعوت می کرد.
جشن شکرانه پیروزی دولت در سالن فجر کرمان با حضور مسئولان و مردم و سالار عقیلی خواننده کشور برگزار شد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.