سرهنگ علی برخوری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه شب گذشته ساعت 18.30 دقیقه بر اثر برخورد خودرو پژو 405 با درختان حاشیه خیابان در محله کلرود جیرفت رخ داد که موچب کشته شدن راننده این خودرو شد.
وی ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه، را علت حادثه عنوان کرد.
وی از واژگونی خودروی پژو 405 دیگری هم در شب گذشته در محور جیرفت به اسفندقه خبر داد و افزود: این خودرو در حوالی فرودگاه جیرفت به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که راننده فوت و 2 نفر هم مجروح شدند و به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت انتقال داده شدند.
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت در ادامه عنوان کرد: بر اثر حادثه دیگری صبح امروز یک خودرو پژو 405 در محور اسفندقه به رابر به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون می شود وراننده این پژو بر اثر جراحات وارده فوت و سه کودک 12 ساله، 9 ساله و سه ساله مجروح و به بیمارستان انتقال داده می شوند.
وی اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب** انتشار : بهنام احمدی *
6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.