به گزارش ایرنا،عباس انجم شعاع عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش مدیریت مصرف برق در سالن شهید مداحی پور جیرفت افزود: سال گذشته 200 میلیارد ریال در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه شبکه ، برق دار نمودن روستاهای جدید و روشنایی معابر در این شهرستان هزینه شد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 11 روستا با جمعیت 120 خانوار و با اعتبار 20 میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار شدند و همچنین 265 پست توزیع شبکه برق، 63 کیلومتر احداث خط فشار ضعیف، 73 کیلومتر خط احداث فشار متوسط و 124 کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگه دار ایجاد شد.
وی به برگزاری همایش مدیریت مصرف برق در جیرفت اشاره کرد و گفت: این همایش با توجه به افزایش مصرف برق در فصل گرما برگزار شد تا فرهنگ صحیح استفاده از برق در جامعه ترویج پیدا کند.
مدیر امور برق شهرستان جیرفت گفت: در این همایش کشاورزان و فرهنگیان و عموم مردم شرکت کردند تا فرهنگ استفاده صحیح از انرژی برق در جامعه نهادینه شود.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: مصرف بهینه یکی از مصادیق شعار اقتصادی مقاومتی است لذا مردم این فرهنگ را رعایت کنند.
انجم شعاع به سامانه پرداخت قبض های برق از طریق سامانه تلفنی 1521 اشاره کرد وگفت: مشترکین با شماره گیری 1521 بدون استفاده از کد و از طریق تلفن های ثابت و همراه اول در هر منطقه از استان کرمان جهت اطلاع از میزان هزینه برق مصرفی خود، قبض خود را پرداخت کنند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی *
7450/6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.