یاسر سیاهکوهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات سبک های آزاد کاراته منطقه جنوب شرق کشور در 22 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد و 332 نفر در این مسابقات به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: این کاراته کاران از استان های کرمان، هرمزگان، یزد و فارس در 2 بخش مسابقات کاتا و کومیته شرکت کردند.
وی بیان کرد: 2 باشگاه دلاوران شهرستان رفسنجان و ولیعصر (عج ) موفق به کسب عناوین و مدال های مختلف شدند.
سیاهکوهی با اشاره به مقام آوران باشگاه دلاوران رفسنجان ادامه داد: در بخش کومیته سعید عظیمی و مسعود حاج علی اکبری مقام اول و مدال طلا را کسب کردند و در مقام دوم نیز علی سلطانی، علی اصغرمحی آبادی، ابوالفضل محمودی و جوادسلطانی حائز رتبه و مدال نقره شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش کومیته نیز محمدحسین ثمراحمدی، ابوالفضل قلی بیگی و ایمان حیدری از رفسنجان مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کردند.
سیاهکوهی خاطرنشان کرد: در بخش کاتا از باشگاه دلاوران رفسنجان علی اصغرمحی آبادی نفر اول و مدال طلا، علی سلطانی مقام دوم و مدال نقره، آقایان ایمان اکبری، ابوالفضل قلی بیگی و محمدرضاحیدری نیز مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردند.
مسئول روابط عمومی هیئت کاراته رفسنجان همچنین اسامی مقام آوران باشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان را به این شرح اعلام کرد: در بخش کاتا بهنام محمدخانی مقام اول و مدال طلا و در بخش کومیته علیرضا محمدی مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: همچنین هادی عرب، امیرحسین افضلی نیا، حسن زمانی مجید رمضانی و محمدرضا هدایتی از این باشگاه مقام سوم و مدال برنز را بدست آوردند.
تیم استان کرمان در این دور از مسابقات بر سکوی نخست ایستاد و در پایان از روح الله اصغری به عنوان برترین داور مسابقات تجلیل شد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.