به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: حوادث سال 88 نباید تکرار شود چون هزینه های سنگینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت لذا قانون فصل الخطاب همه است.
وی گفت: در جشن های پیروزی بعد از انتخابات، جوانان احساسات خود را کنترل و از اعمال خلاف شرع پرهیز کنند چون ما مسلمان هستیم.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: نامزد پیروز موفقیت خود را از خداوند بداند چون اولین کسی که گفت من، شیطان بود لذا من گفتن ادامه راه شیطان است.
وی افزود: افراد در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم حین و بعد از انتخابات آخرت خود را به خاطر این دنیا نفروشند.
حجت الاسلام کرمی پور اظهار کرد: برنده واقعی این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا با حضور پرشور در این صحنه از انقلاب خود حفاظت کنیم.
وی با تاکید اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند گفت: خبرنگاران خارجی برای پوشش این رویداد بزرگ به ایران آمده اند که نشان از اهمیت این مساله است.
وی با بیان اینکه انتخابات صحنه حضور مردم برای به رخ کشیدن قدرت کشور به دشمنان است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کسی را انتخاب کنیم که به مبانی انقلاب متعهد، با مردم صمیمی، استکبارستیز و شجاع، ساده زیست، امانتدار، دارای روحیه جهادی، صادق و اهل اجرای عدالت باشد.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند از کسی سئوال کنید که امین، صادق، با تقوا و اطلاعات کافی داشته باشد تا فرد اصلح را به شما معرفی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم اقتصادی ایران در سال 1359 توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: مهمترین نقشه دشمن برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحریم اقتصادی است که این حربه را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع کرده و تاکنون ادامه داده است.
وی افزود: وقتی مردم در همه صحنه ها حضور پیدا کنند و از آرمان های خود دفاع کنند هیچ دشمنی نمی توانند مقابل آنها ایستادگی کند.
حجت الاسلام کرمی پور اظهار کرد: دشمن با تحریم اقتصادی، تهدید، تبلیغات جنگ روانی، ناامید کردن جوانان و دلسرد کردن مردم به نظام دنبال نابودی این نظام است لذا همه در این زمینه هوشیار باشند.
وی به برگزاری مراسم دعای ندبه در جمعه هفته آینده اشاره کرد و گفت: این مراسم از طریق شبکه یک سراسری پوشش داده می شود لذا آحاد مردم در این مراسم که با برگزاری نماز صبح در مصلی جیرفت آغاز می شود، حضور داشته باشند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.