سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه دلخراش رانندگی ساعت 19:33 شامگاه دیروز (جمعه) منجر به واژگونی یک دستگاه خودرو رانا به داخل پل در جاده سرچشمه شد و مرگ هشت نفر شامل زن و کودک را در پی داشت.
وی تصریح کرد: پلیس در محل حادثه حاضر شد و شاهدان گفتند 2 سرنشین جوان یک دستگاه خودرو زانتیا در مسیر جاده سرچشمه مقابل خودرو رانا که رانندگی آن را خانمی برعهده داشته و هفت نفر دیگر نیز داخل خودرو بودند، با شوخی های خطرساز اقدام به حرکات مارپیچ کردند.
جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: متأسفانه در دهانه پل اوراف سرچشمه کنترل خودرو از دست راننده رانا خارج و ضمن برخورد به دهانه پل واژگون شد که در این حادثه دردناک 6 نفر از سرنشینان در دم فوت و 2 نفر نیز توسط اورژانس 115 به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شدند.
وی ادامه داد: این دو کودک نیز نتوانستند درد را تحمل کنند و جان باختند.
سرهنگ خلیلی گفت: راننده خودرو زانتیا به محض وقوع حادثه از محل متواری شد که موضوع توقیف و دستگیری راننده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی بیشتر و تحقیق از شاهدان حادثه شماره خودرو شناسایی و راننده خودرو زانتیا پسر جوانی حدود 22 ساله است که بازداشت شده است.
وی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه از مردم خواست تا در روزهای تعطیل دقت بیشتری در رانندگی داشته و فرزندان خود را نیز کنترل کنند تا شاهد وقوع این حوادث ناگوار نباشیم.
مرکز شهرستان رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.