به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی که امروز (پنجشنبه) برای هشتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد پس از افتتاح مرکز ام. آر. آی بیمارستان امام خمینی (ره) و ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کلنگ احداث بیمارستان 250 تختخوابی این شهر را به زمین زد و راهی شهرستان رودبارجنوب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان شد.
فرماندار رودبار جنوب عصر پنجشنبه در آیین افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان با همت دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و به عنوان نگین خدمت رسانی دولت در ذهن مردم این منطقه ماندگار شده است.
عطا ناوکی افزود: ساخت بیمارستان سیدالشهدا (ع) رودبار جنوب با سه هزار و 500 متر مربع زیربنا سال 1378 شروع شد و با 97 میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید بر این اساس بیش از 25 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در این بیمارستان نصب شده است.
وی ادامه داد: 450 متر مربع ساختمان جنبی و 12 هزار متر مربع محوطه ‌سازی در این بیمارستان انجام شده و دارای بخش های زایشگاه، آزمایشگاه، درمانگاه، رادیولوژی و اورژانس با تجهیزات پیشرفته است.
فرماندار رودبار جنوب گفت: 32 خانه بهداشت و پنج مرکز خدمات جامع درمانی نیز در دولت یازدهم در این شهرستان راه اندازی شده که نشانگر عملکرد خوب دولت در این منطقه است.
وی اظهار کرد: خوشحالی مردم در افتتاح بیمارستان سید الشهدا (ع) بیانگر رضایت مردم از عملکرد دولت تدبیر و امید است.
ناوکی افزود: مردم این شهرستان تا قبل از راه اندازی این بیمارستان برای درمان به شهرستان های کهنوج و جیرفت مراجعه می کردند ولی امروز با تدبیر دولت، مردم خدمات سلامت را در شهر خود دریافت می کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه به جنوب کرمان به شهرستان های فاریاب و منوجان نیز سفر می کند.
قاضی زاده هاشمی 11 اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان 32 تختخوابی رابر، بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.
استان پهناور کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی است و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.