رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روز پنجشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان با اعتبار 800 میلیارد ریال در هفت طبقه و با زیربنای 29 هزار متر مربع احداث می شود.
محمدرضا محمدی ساردو افزود: امیدوار هستیم با ساخت این مرکز درمانی بتوانیم به شاخص های مطلوبی در زمینه بهداشتی و درمانی در جنوب استان کرمان دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به رویکرد عدالت محور دولت یازدهم در بهره ‌برداری از پروژه‌های مهم درمانی در نقاط مرزی و محروم گفت: این طرح‌ها گام‌هایی برای پیوستن به مسیر توسعه و رفع محرومیت است.
وی عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت موفق ترین طرح خدمت به مردم است و امروز شاهد ارائه خدمات بهداشتی درمانی تخصصی در مناطق محروم و مرزی هستیم که از برکات طرح تحول نظام سلامت است.
همچنین امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این ساختمان یکهزار و 700 مترمربع زیربنا دارد و عملیات اجرایی آن سال 1393 آغاز شد.
محمدرضا محمدی ساردو افزود: این طرح با حمایت دولت تدبیر و امید و پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی امروز به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه در مجموع این طرح 16 میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: اعتبار ساخت این ساختمان 15 میلیارد ریال است و در زمینه تجهیزات هم یک میلیارد ریال هزینه شد.
وی گفت: این ساختمان شامل بخش های سالن کنفرانس، کلاس های آموزشی، کتابخانه، اداری و مقیمی پزشکان است.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) برای هشتمین بار در دولت تدبیر و امید برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد.
وی در سفر یک روزه به جنوب کرمان چهار طرح بهداشتی را افتتاح و 2 طرح دیگر را نیز کلنگ زنی می کند.
وی همچنین از طرح های بهداشت و درمان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب و منوجان بازدید می کند.
قاضی زاده هاشمی 11 اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان 235تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان 32 تختخوابی رابر، بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.
جنوب کرمان با جمعیت بیش از یک میلیون نفر از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان تشکیل شده است.
استان پهناور کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد و منطقه جنوب کرمان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.